کاخ کرملین اعلام کرد که اتهامات آمریکا مبنی بر دست داشتن مسکو در هک کردن ایمیل های حزب دموکرات، بخشی از تلاش واشنگتن برای سرپوش گذاشتن بر این واقعیت است که رقابت های انتخاباتی آمریکا توسط نیروهای سیاسی داخلی، دستکاری می شود.

قصد آمریکا از متهم کردن روسیه چیست ؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز یکشنبه گفت: سرویس های اطلاعاتی روسیه رایانه های کمیته ملی حزب دموکرات را هک کرده اند و به شدت از حمایت دونالد ترامپ از رئیس جمهور روسیه انتقاد کرده است.

دیمتری پسکوف سخنگوی کرملین در جمع خبرنگاران در سخنانی تاکید کرد: چنین اظهاراتی از سوی خانم کلینتون لفاظی هایی با ژست های سیاسی پیش از انتخابات است و هیچ چیز ملموسی را شامل نمی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مورد، آمریکایی ها سعی می کنند تا برخی از شیطنت های انتخاباتی خود را با متهم کردن روسیه به دشمنی، سرپوش گذاشته و مخفی نمایند. ما معتقدیم که این اشتباه است.

پسکوف گفت: اظهارات کلینتون، پوچ و احساسی و به دور از حقیقت بوده است. این اشتباه است که بدون تحقیق و بررسی ، مسکو را به انجام کار نادرستی متهم کنند.

وی اظهار داشت: نهادهای رسمی روسیه تروریسم سایبری را مرتکب نمی شوند. کرملین خواستار عادی شدن روابط آمریکا و روسیه است.

روسیه بارها هرگونه دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.