عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به دولتمردان توصیه کرد که در یک سال پایانی کار دولت، اجرای اقتصاد مقاومتی را در اولویت جدی قرار دهد.

برخی مسئولان به وعده‌های آمریکا امید دارند/ دولت در یک سال باقی مانده اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، مصطفی ابراهیمی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم درباره تجربه برجام و اینکه برخی نمی‌خواهند موضوع بی‌اعتمادی به امریکا را بپذیرند، گفت: رهبر انقلاب از مدتها پیش عدم اعتماد به امریکا را مطرح و فرموده بودند که به مذاکرات خوشبین نیستند که امروز با بدعهدی پی در پی امریکایی‌ها این عدم خوشبینی کاملاً عیان و مشخص شده است.

وی افزود: تشکلها و فعالین انقلابی دانشجویی نیز از همان ابتدای موضوع بدعهدی امریکایها را گوش‌زد کردند که البته توجهی از سوی دولتمردان به این موضوع نشد.

ابراهیمی تصریح کرد: متاسفانه با این همه بدعهدی و توطئه امریکاییها هنوز برخی مسئولین دولتی هستند که نمی‌خواهند این واقعیتها را بپذیرند. این افراد بیش از این که بر توان و ظرفیت داخلی تکیه داشته باشند، همچنان به وعده‌های تو خالی امریکایها  امید دارند.

این فعال دانشجویی در ادامه خطاب به برخی مسئولین متذکر شد: ادعای اینکه برجام مشکلات کشور را حل  کرد، امروز برای مردم کاملاً مشخص شده است. این شعارها برای مردم اعتماد به وجود نمی‌آورند. دولت محترم در یکسال باقی مانده از فعالیتش به جای شعار، اقدام و عمل جدی در حوزه رفع مسائل اقتصادی را در دستورکار قرار دهد.

عضو شورای تبیین مواضع دانشجویی تهران در پایان به دولت توصیه کرد که در این فرصت باقی مانده اگر قصد خدمت کردن به مردم را دارد از ظرفیتهای داخلی استفاده کرده و اجرا اقتصاد مقاومتی را  اولویت جدی خود قرار دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.