۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 407899

دو دختر جوان که برای سرقت از شهرستان به مشهد آمده بودند، دستگیر شدند.

سریال سرقت‌های دو دختر جوان تمام شد

رئیس کلانتری بانوان مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره کیف زنی از بانوان در اماکن پرتردد و اتوبوس‌های شهری مشهد، طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرگرد فاطمه پسندیده افزود: تیم‌های گشت نامحسوس کلانتری بانوان در این مأموریت ضربتی دو دختر جوان را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند. آن‌ها با کرایه یک تاکسی به یکی از خیابان‌های شلوغ رفته و در حالی که قصد سرقت از شهروندی داشتند، خود را در برابر افسران پلیس زن دیدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این دو دختر که شکوفه و فهیمه نام دارند، آن‌ها به کلانتری بانوان انتقال یافته و در بازرسی از وسایل همراه‌شان 480 هزار دینار عراقی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

رئیس کلانتری بانوان مشهد با اشاره به این که تحقیقات از دو دختر جوان برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد، به بانوان هشدار داد در اماکن شلوغ و پرتردد، مراکز تفریحی، ورزشی، مذهبی و تجاری و داخل وسایل حمل و نقل عمومی مراقبت بیشتری از وسایل همراه خود و کیف دستی‌شان داشته باشند تا از وقوع چنین سرقت‌هایی پیشگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.