قدس آنلاین/ گلستان: آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در دیداربا رئیس سازمان حج و زیارت در گرگان، ضمن انتقاد از جنایت آل سعود در منطقه و همچنین کارشنکی آن ها در مساله حج، اظهار کرد: آل سعود به تنهایی قدرتی ندارد و هر اقدامی که می کند به پشتوانه آمریکا و اسرائیل است.

حوادث منطقه، گودال مرگ آل سعود خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، عصر سه شنبه در دیداری با حضور رئیس سازمان حج و زیارت در گرگان، ضمن انتقاد از جنایت آل سعود در منطقه و همچنین کارشنکی آن ها در مساله حج، اظهار کرد: آل سعود به تنهایی قدرتی ندارد و هر اقدامی که می کند به پشتوانه آمریکا و اسرائیل است.
وی در ادامه، یادی از شهدا فاجعه منا در سال گذشته به خصوص ۴۹ شهید استان گلستان که اکثرا اهل سنت بودند، کرد و گفت: اهل سنت در استان گلستان بسیار جایگاه خوبی دارند؛ استان ما در میان همه استان های کشور از نظر وحدت بین اقوام و مذاهب استثناء است.
آیت الله نورمفیدی از برنامه ریزی آستان قدس رضوی برای ساخت زائرسراهای استانی خبرداد و بیان کرد: آستان قدس و شهرداری مشهد زمین هایی را در اختیار استان ها قرار داده اند که زائر سرا بسازند. ما شاید تنها استانی بودیم که درخواست زمین بیشتری هم برای اهل سنت کردیم زیرا اهل سنت ارادت ویژه ای به امام هشتم دارند.
وی اضافه کرد: از زمینی هم که در اختیار استان گلستان قرار گرفته است بر اساس طراحی یک یا دو طبقه به اهل سنت استان اختصاص داده می شود.
امام جمعه گرگان با اشاره به فاجعه منا در سال گذشته، تصریح کرد: برخی حوادث در زندگی پیش می آید که ممکن است ظاهری خوشحال کننده نداشته باشد اما در متن آن حادثه اتفاقی خوش آیند وجود دارد و ما چون به ظواهر نگاه می کنیم از آن خبر نداریم.
وی با بیان این که امیدواریم فاجعه منا آثار سوئی برای آل سعود داشت باشد، اضافه کرد: ریشه جنایت های منطقه به فعالیت های این رژیم بر می گردد و ما بر اساس آن چه از کتاب مقدس آسمانی آموخته ایم می دانیم این اتفاقات پیامدهای سوئی برای آل سعود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم این حوادث باتلاقی برای آل سعود باشد. آن ها از اول پیدایش اسلام دنبال این بودند که اسلام را به نابودی بکشانند. لذا امیدواریم این اتفاقات گودال مرگ آل سعود باشد و حرمین شریفین از چنگال آن ها نجات پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.