قدس ‌آنلاین / آمل / حسین احمدی : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید بر مدیریت مصرف برق گفت: همه ما در مدیریت مصرف برق سهیم و مسئول هستیم .

همه در مدیریت مصرف برق سهیم هستیم

مهندس قاسم شهابی در جمع مردم شهرستان آمل افزود: مدیریت مصرف یکی از برنامه های اقتصاد مقاومتی در مجموعه وزارت نیرو بوده که امر مهم با مشارکت عمومی محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای تولید ، انتقال و توزیع برق، هزینه های سنگین متقبل می گردد و وظیفه ما در قبال این هزینه های سنگین، مدیریت مصرف است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت: برای تولید ، انتقال و توزیع برق بطور متوسط 60 تومان از مشترکان دریافت می شود ولی برای دولت و مجموعه وزارت نیرو 150 تومان هزینه دارد.

شهابی با تاکید بر اینکه باید مراقب خاموش بودن لامپ های اضافی  و وسایل غیر ضرور در زمان اوج مصرف باشیم گفت: ساعات اوج مصرف در سال گذشته و امسال در دو زمان اتفاق افتاده که یکی ساعات 12 لغایت 15 و یکی ساعات 20 الی 23 که ساعات اول مهمتر و پر اهمیت تر بوده و مصرف بی رویه در این زمان ممکن است باعث اختلال  در شبکه، ایجاد خاموشی و صدمه دیدن وسایل برقی شود.

وی تلاش شبانه روزی همکاران در طول سال، بویژه در ایام تابستان را ستود و از مدیران صنایع و کارخانجات به لحاظ همکاری در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستان و تلاش جهت پایداری شبکه در ساعات اوج مصرف قدردانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.