قدس آنلاین – یزد: رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشگاه یزد و سایر دانشگاه‌ها در این دانشگاه خبر داد.

اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد ۹۵ دانشگاه یزد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، دکتر علی‌اکبر تدین با اعلام اسامی افراد پذیرفته‌شده گفت: افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را دارند باید فرم تکمیل شده الف را همراه با تصویر شناسنامه و همچنین افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را ندارند باید درخواست انصراف خود را با تکمیل فرم انصراف از ۱۳ تا ۲۰ مردادماه جاری  به آدرس talented-std@offices.yazd.ac.ir ارسال یا به صورت حضوری تحویل مرکز استعدادهای درخشان واقع در ساختمان احمدی روشن دهند.

وی تاکید کرد: به درخواست‌های انصراف بعد از تاریخ یاد شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی افزود: ثبت نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، همزمان با پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد از سوی آزمون سازمان سنجش خواهد بود و در صورتی که هر کدام از افراد اصلی انصراف دهند افراد ذخیره جایگزین آنها خواهند شد.

به گفته وی ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تایید سازمان سنجش و تایید دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام، نیمه اول شهریورماه به سایت دانشگاه یزد مراجعه و یا با مرکز استعدادهای درخشان به شماره ۳۱۲۳۳۶۱۸-۰۳۵ یا رایانامه talented-std@offices.yazd.ac.ir تماس حاصل کنند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از اسامی پذیرفته‌شدگان و دریافت فرم‌های الف و انصراف به سایت دانشگاه یزد به آدرس  yazd.ac.ir مراجعه کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.