۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
کد خبر: 408355

منابع آگاه از سقوط آخرین پایگاه دولت مستعفی در تعز به دست نیروهای انصارالله و ارتش یمن خبر دادند.

سقوط آخرین پایگاه دولت مستعفی در تعز

گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از یمن 24، نیروهای انصارالله و ارتش و هوادر «علی عبدالله صالح» رئیس جمهوری پیشین یمن پایگاه های هواداران «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن را در تعز جنوب غرب این کشور هدف قرار دادند ونیروهای انصارالله در این عملیات پیشروی میدانی در تعدادی از جبهه در تعز داشتند.

منابع محلی اعلام کردند: نیروهای انصارالله و ارتش به طور کامل بر منطقه حیفن جنوب استان تعز مسلط شدند، نیروهای انصارالله و ارتش پس از عقب نشینی نیروهای عبدربه منصور هادی توانستند کنترل این منطقه را به دست بیاورند.

این منابع گزارش دادند: نیروهای هادی پس از اتمام مهماتشان مجبور شدند از این منطقه خارج شوند و این مسئله تسلط بر آن را تسهیل کرد.

این منابع تاکید کردند: پایگاه«قمل» در جنوب حیفان آخرین پایگاه هواداران دولت مستعفی بود که به دست ارتش و انصارالله افتاد.

منابع محلی افزودند: نیروهای انصارالله و ارتش  از سه محور حمله خود آغاز کردند و با کاتیوشا و خمپاره پایگاه های مورد نظر را هدف قرار دادند. شماری از نیروهای دولت مستعفی در این درگیری کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، یک خودروی بمب گذاری شده در مقابل مرکز نیروهای وابسته به دولت عبدربه منصور هادی در استان لحج در جنوب  کشور منفجر شد و انفجار دوم کمی دورتر از انفجار اول رخ داد که براثر این دو انفجار انتحاری شش نفر کشته و 12 نفر دیگر زخمی شدند.

گروهک تروریستی القاعده این انفجارها را برعهده گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.