قدس آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن از آذین‌بندی معابر اصلی و فرعی این منطقه همزمان با آغاز دهه کرامت خبرداد.

آذین‌بندی معابر اصلی و فرعی منطقه همزمان با آغاز دهه کرامت

مهدی دانشمند در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، ضمن تشریح برنامه های فرهنگی شهرداری این منطقه در ایام پرخیر و برکت دهه کرامت، اظهارداشت: امسال نیز همانند سال های گذشته تمامی خیابان های اصلی منطقه با نصب بالغ بر 600 بیرق و 3 هزار پارچه رنگی تزیین می‌شوند؛ خیابان های طبرسی، نواب، اندرزگو، شیرازی، میدان بیت المقدس، بلوار امیرالمومنین و شارستان از جمله این معابر هستند.

دانشمند با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت های فرهنگی اجتماعی از جمله اولویت های کاری منطقه است،  جوانان و نوجوانان منطقه ثامن نیز هم‌پا و در کنار کسبه، بازاریان، تشکل ها و هیئات مذهبی به صورت کاملا خودجوش و داوطلبانه آذین‌بندی کوچه‌ها و معابر فرعی را برعهده دارند، افزود: دبیرخانه شورای اجتماعی محلات مشهد مقدس به منظور تشویق اهالی محلات مختلف تصمیم به برگزاری مسابقه بهترین محله‌آرایی را برگزار می‌کند.

وی از ساماندهی ایستگاه های توزیع شربت و شیرینی و استقرار آن‌ها در محل های مشخص شده خبرداد و گفت: درکنار این ایستگاه ها، ایستگاه های واکس صلواتی نیز در نظرگرفته شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه ثامن با اشاره به پخش شبانه صلوات خاصه امام رضا(ع) راس ساعت 20 در مجتمع های تجاری و بازارهای منطقه در شب های دهه کرامت، تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که امسال در نظرگرفته شده می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای بازاریان و کسبه منطقه بوده اشاره کرد.

دانشمند افزود: به منظور ترویج ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان شهرداری منطقه ثامن تصمیم به برگزاری کوهپیمایی عمومی در روز نهم ذی‌القعده نموده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در شب های میلاد حضرت رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان، حضرت معصومه(س) مراسم گلباران بارگاه منور رضوی از سوی جمعی از کسبه، تشکل ها و هیئات مذهبی منطقه ثامن، بعد از نماز مغرب و عشاء و از بیت‌الصادق(ع) آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.