دیدار رئیس غیرقانونی تشکیلات خودگردان با سرکرده منافقان برای برخی این شائبه را شاید به وجود آورد که یک فلسطینی در نقطه مقابل ایران قرار گرفته و با یکی از دشمن ترین دشمنان جمهوری اسلامی دیدار کرده است.

 دیدار سرکرده نفاق با کسی نه از جنس فلسطینیان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفری که به پاریس داشت پس از دیدار با جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و ژان مارک ایرولت، وزیر امور خارجه فرانسه با مریم رجوی سرکرده منافقان دیدار کرد. این دیدار که برای نخستین بار بین یک فلسطینی و این گروه تروریست انجام شد در محافل سیاسی موجب تعجب همگان و در افکار عمومی موجب خشم و نفرت مردم شد. چرا که دیدار یک فلسطینی با کسی که دامنش به خون چندین هزار ایرانی بی گناه آلوده است مورد انتظار نبود.

سوابق محمود عباس

محمود عباس که به ابومازن شهره است از نخستین کسانی است که به همراه یاسر عرفات و خلیل الوزیر (ابوجهاد)، جنبش فتح و سازمان آزادی بخش فلسطین را تأسیس کرده‌اند. وی به رغم حضور در کنار کسانی چون خلیل الوزیر و یاسر عرفات اما فاقد سوابق مبارزاتی است و به یک معنا باید گفت هیچ گاه برای فلسطین سلاح به دست نگرفته است.

زمانی که توافقنامه اسلو بین سازمان آزادی بخش فلسطین و رژیم صهیونیستی به امضا رسید، محمود عباس به همراه یاسر عرفات و تعداد زیادی از اعضای ساف پس از به رسمیت شناختن دولت مجعول اسرائیل وارد کرانه باختری شد. وی کم کم به مقامات بالای تشکیلات خودگردان رسید و زمانی که یاسر عرفات پس از دو سال محاصره به دست صهیونیست‌ها کشته شد، نخست وزیر یاسر عرفات در تشکیلات خودگردان بود.

اتهامات و خیانت‌ها

محمود عباس یکی از کسانی است که به همکاری با صهیونیست‌ها در کشتن یاسر عرفات متهم شده است. پس از یاسر عرفات طی انتخابات سال 2004 به ریاست تشکیلات خودگردان رسید.

وی در مذاکراتی که پس از ریاستش بر تشکیلات خودگردان در آناپولیس، واشنگتن و قدس با صهیونیست‌ها داشت به شدت از مواضع و حقوق فلسطینی‌ها عقب نشینی کرد و از درخواست برای سرزمین به آزادی 4 مرحله اسیران فلسطینی که قرار بود پس از توافقنامه اسلو در سال 1994 آزاد شوند عقب رفت.

وی در سال 2006 هنگامی که حماس در انتخابات مجلس قانونگذاری موفق شدند اکثریت آراء فلسطینی‌ها را به دست آوردند مقابل آنها ایستاد و تلاش کرد اختیارات قانونی دولت را از حماس سلب کند. این امر موجب شد حماس در نوار غزه به حاکمیت خود اکتفا کند و وی در کرانه باختری دولتی غیرقانونی تشکیل داد.

محمود عباس، با این اقدام خود مقدمات محاصره غزه را فراهم آورد و با همکاری‌های دامنه داری که با حاکمان وابسته مصری و آمریکایی‌ها برقرار کرد موجب محاصره و تخریب نوار غزه شد. این در حالی است که در جنگ هایی که علیه مقاومت در نوار غزه به وجود آمد با تنها گذاشتن مردم مظلوم غزه و محکوم کردن حماس و دامن زدن به اختلافات داخلی، در کنار صهیونیست‌ها قرار گرفت.

ابومازن نخستین کسی است در فلسطینی‌ها که اعلام کرد با انتفاضه مخالف است و در سال 2015 از زمانی که انتفاضه سوم قدس آغاز شد، همواره اعلام کرد اجازه نخواهد داد انتفاضه‌ای به وقوع بپیوندد. دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان که زیر نظر مستقیم وی و با ریاست ماجد فرج اداره می‌شود رسما اعلام کرده است مانع صدها عملیات فردی فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها شده است.

آنچه در فوق اشاره شد خلاصه‌ای از اقدامات ضد فلسطینی یک فلسطینی به نام محمود عباس است. از برآیند این اقدامات خصمانه می‌توان گفت وی نه تنها به فلسطینی‌ها خیانت کرده بلکه دستش نیز به خون ملت مظلوم فلسطین آلوده است.

دیدار با کسی شبیه خود

مریم رجوی به عنوان سرکرده منافقان خلق که دشمن ترین دشمنان جمهوری اسلامی است، بارها و بارها اقدام به کشتار وحشیانه مردم بی گناه این مرز و بوم کرده و به آن نیز اذعان کرده است. از این نگاه باید گفت ابومازن با کسی از جنس خود نه از جنبش فلسطینیان دیدار کرده است. لذا چنین دیداری کاملا محتمل و عادی است. چرا که او نیز از جنس رجوی است و دستش به خون ملت فلسطین آلوده است.

هرچند که مسئولان تشکیلات خودگردان در توجیه این دیدار گفته‌اند ابومازن با هرکس که بخواهد از مسئله فلسطین آگاه شود و دیدار داشته باشد، دیدار می‌کنند اما حقیقت این است که در زمانی که آمریکایی‌ها تلاش دارند ائتلاف جدیدی را در منطقه علیه مقاومت و به ریاست عربستان ایجاد کنند چه کسی بهتر از ابومازن می‌تواند همپیمان این ائتلاف جدید باشد. کسی که در تمام سوابق خود سابقه مبارزاتی نداشته، مقاومت را سرکوب کرده و ملت خود را نیز سرکوب می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.