۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
کد خبر: 408693

عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد که به شدت با اقدامات نیروهای تشکیلات خودگردان علیه اعضای این جبهه در کرانه باختری مقابله خواهند کرد.

تهدید تشکیلات خودگردان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالعلیم دعنا در مصاحبه با پایگاه الرساله نت گفت که ما با قدرت با بازداشت های سیاسی که تشکیلات خودگردان علیه اعضای ما در کرانه باختری اعمال می کند، مقابله خواهیم کرد.

دعنا تاکید کرد که بازداشت های سیاسی اعضای مقاومت، جرم است زیرا خدمتی مجانی به رژیم اشغالگر می باشد و هیچ خدمتی به وحدت ملی نمی کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان برای چهارمین روز متوالی 5 تن از اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین از اردوگاه الدهیشه را پس از حمله وحشیانه به منازل آنها بازداشت کرده اند که اسامی این افراد عبارت است از: محمود صالح زیاده، محمد ابو عیاش، سالم المصری، مارسیل زقوت و عدی فتحی عیاد.

دعنا همچنین تصریح کرد که جبهه خلق برای آزادی فلسطین از شیوه های قانونی و سیاسی برای توقف بازداشت های سیاسی در کرانه باختری و آزادی اعضای این جبهه از زندان های تشکیلات خودگردان استفاده می کند.

همچنین جبهه خلق به دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای بازداشت اعضای این جبهه هشدار داد و خواستار آزادی فوری 5 عضو خود از زندان اریحا شد.

دعنا همچنین اظهار داشت که هدف از بازداشت اعضای جبهه خلق تاثیرگذاری بر فضای انتخابات شهرداری هاست و این قابل قبول نیست که عباس از یک سو دستور اجرای انتخابات شهرداری ها را صادر کند و از سوی دیگر بازداشت فلسطینیان به دلیل وابستگی های سیاسی آنها ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.