خدادادی از حجت الاسلام روحانی خواست نسبت به اتهامات «حسین فریدون» برادرش شفاف‌سازی کند.

 روحانی درباره اتهامات برادرش شفاف‌سازی کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره تبری‌جستن مسئولان نظام از اتهامات نزدیکانشان، اظهار کرد: اگر دلسوزان نظام دنبال عزت، اقتدار و آبروی مملکت هستند باید علاوه بر مراقبت از رفتار و گفتار فرزندان و بستگان خود،‌نسبت به اعمال آنان پاسخ‌گو باشند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب یادآور شد: یکی از دلایل محبوبیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین مردم، به‌خاطر انس ایشان با ملت، وضعیت ساده زندگیشان و دوری از تجملات دنیوی است.

نماینده مردم ملکان در خانه ملت درباره برخی اتهامات «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور، گفت: مردم وقتی این حاشیه‌سازیهای بستگان مسئولان نظام در سیستمهای اداری، ناعدالتیها و تبیعضها را می‌بینند، دچار آشفتگی ذهنی شده که در اعتماد آنان به نظام اسلامی تاثیرگذار است.

خدادادی افزود: این روزها که فضای جامعه درگیر حقوقهای نجومی است و در کنارش  موضوع برادر رئیس‌جمهور هم مطرح شده، باید آقای روحانی سریعاً به این مباحث ورود کرده و در صورت صحت اتهامات برادرش قاطعانه با «حسین فریدون» برخورد و او را به دستگاه قضایی معرفی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.