۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: 408804

رئیس کارگروه مطالعات اعتیاد مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی از برگزاری سومین کارگاه آشنایی با اصول درمان مصرف کنندگان الکل در هفته آینده خبر داد.

آشنایی با اصول درمان سوءمصرف الکل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، دکتر محمدرضا قدیرزاده با اشاره به انجام پژوهش ها و مطالعات مختلف پیرامون درمان مصرف کنندگان الکل گفت: در این راستا  به همت گروه تخصصی - پژوهشی مطالعات اعتیاد مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کارگاه دو روزه «آشنایی با اصول درمان مصرف کنندگان الکل» برگزار می شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه گفت: با هدف آشنایی متخصصین دست اندرکار تشخیص و درمان سوءمصرف الکل و عوارض همراه آن در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه در  مرکز تحقیقات پزشکی قانونی برگزار خواهد شد

قدیرزاده تصریح کرد: اپیدمیولوژی مصرف الکل، فارماکولوژی الکل، عوارض جسمانی و روانی در پی مصرف الکل، تشخیص و درمان مسمومیت حاد با متانول و اتانول، درمان های نگه دارنده دارویی از مباحث مطروحه در این کارگاه خواهد بود.

رئیس گروه مطالعات اعتیاد مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی حداکثر تا پایان ساعت اداری مورخ ۹۵/۰۵/۱۹ در قسمت مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.