قدس آنلاین – داورزن : امام جمعه  شهرستان داورزن گفت : جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه وجامعه و نیز مولود ومحصول مستقیم انقلاب اسلامی است.

خبرنگاران چشمان بینا و بازوی توانمند مسولان هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از داورزن حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های امروز نماز پر شکوه و با صلابت جمعه  در جمع نمازگزاران داورزن با بیان اینکه نماز جمعه باید در راس امور باشد ، عینیت بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ،گسترش گرایش دینی ومذهبی در بین دانشجویان ،توسعه فناوری ،بهره گیری از نیروی متخصص داخلی برای حذف وابستگی های علمی ،فرهنگی واستقرار نظام آموزش عالی مبتنی بر ارزش های اسلامی در سطح دانشگاه ها را از جمله اهدف عمدهجهاد دانشگاهی عنوان کرد .  

 خطیب جمعه داورزن با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا )  که در شهر مزارشریف کشور افغانستان به دست گروهک افراطی و تروریست طالبان به شهادت رسید  افزود : این روز یادآور خلق حماسه ای تاریخی توسط شهید صارمی و۸ نفر از کنسولگری ایران می باشد .

وی  تصریح کرد : با وجود درگیری هایی که بطور آشکار و علنی در بیشتر نقاط کره زمین فراگیر شده کسب اطلاعات صحیح وقابل اطمینان ،تنها از راه خبرنگارانی متعهد قابل دستیابی است و خبرنگاران با قبول خطرهای فراوان به واقعیت مسئله پی ببرند و آن را به مردم برسانند.

وی با بیان اینکه بنگریم  به چه کسی دیکته می کنیم وبرای چه کسی می نویسیم  یاد آور شد :خبرنگاران باید،انقلابی و باصداقت تا آخر عمر عمل کنند چراکه خداوند،فرشتگان ، اهل بیت و مردم نظاره گر زبان وقلم این قشر پر تلاش کشور می باشند .

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید حرمت واحترام قلم وزبان را حفظ نمایند و به نفع اسلام وتشیع ناب قلم بزنند اظهار داشت : رسانه باید با خلق واقعیت و انعکاس دقیق و به دور از تعصب در دیدگاههای سیاسی و نیز حفظ منزلت ، اقتدار و ایمان  به ارزشهای والای اسلامی گام بردارند و قلم خود را به دنیای استکبار وسرمایه داری نفروشند.

 وی از خبرنگاران بعنوان سفیران قلم یاد کرد و در عین حال گفت : خبرنگاران چشمان بینا و بازوی توانمند مسولان هستند  .

حجت الاسلام مداحی همچنین با اشاره به آغاز دهه کرامت خاطر نشان کرد : دهه کرامت ، دهه زیبایی ها و تمسک جستن به ولی نعمت خراسانی ها آقا علی ابن موسی الرضا (ع) است . /  انتهای پیام   

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.