۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 409426

قدس آنلاین: حوالی ساعت هفت عصر روز جمعه بازپرس ویژه قتل تهران در جریان خودکشی عجیب مردی میانسال در دفتر کار حزب کارگزاران سازندگی قرار گرفت . بررسی ها نشان می داد که متوفی بعد از نوشتن وصیت نامه، خودش را با طناب حلق آویز کرده است.

خودکشی سر پرست اداری مالی حزب کارگزاران

 

عصر جمعه مأموران کلانتری 105 سنایی در تماس با بازپرس  مرادی بازپرس کشیک وقت پایتخت خبر از حلق آویز شدن مردی میانسال در چارچوب در جلویی دفتر کارش دادند. پس از حصول این تماس بازپرس مرادی به همرا تیمی از کارآگاهان جنایی و تیم تشخیص هویت به دفتر آقای ب.س در میدان هفت تیر اعزام شدند.

در همان تحقیقات نخستین مشخص شد مرد حدودا 55 ساله ای خودش را به روش حلق آویز کردن از چارچوب درب دفترش آویزان کرده است و در جست و جو‌های بعدی مشخص شد این دفتر متعلق به حزب کارگزاران سازندگی است. پس از آن مرد جوانی که خود از کارمندان دفتر پایین بود در اظهارات خود اینچنین گفت که ساعت حدودا شش و 40 دقیقه برای سر زدن به طبقات بالا آمدم. همین که به طبقه دوم رسیدم با درب باز دفتر روبه رو شدم و یک لحظه چشمم به جسدی خورد که از چارچوب در ورودی آویزان شده بود. پس از این رخداد سریعا با نیروهای انتظامی تماس گرفتم.

در بررسی‌های ثانویه وصیت نامه این مرد حلق آویز شده در چند جای مختلف منجمله جیب‌های لباسش کشف گردید که نشان از انگیزه مالی برای انجام این خودکشی می داد. این مرد با هویت ب.س چند نسخه کپی شده از وصیت نامه اش را هم در بین فایل‌های موجود در دفتر گذاشته بود و در وصیتنامه اش مدعی بود خودش یکی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی است که به دلیل خلف وعده مدیران سازمان دست به این کار زده است.در ادامه جسد برای انجام آزمایشات بیشتر، به دستور بازپرس مرادی به پزشکی قانونی منتقل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.