مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: آقای شهرام جزایری به تعدادی از روزنامه ها مبالغ کلانی را پرداخت کردند و با این وضع مشخص است که فلان روزنامه برعلیه او موضع نمی گیرد.

شهرام جزایری به تعدادی از روزنامه ها مبالغ کلانی را پرداخت کرد/مشخص است که فلان روزنامه برعلیه او موضع نمی گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در  مناظره با صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان که از شبکه یک سیما پخش شد، با بیان اینکه کار خبر گزارش و بیان واقعیتها است، اظهار کرد: خبرنگار باید شجاع بوده و جسارت داشته باشد. با کپی پیست و زیرکولر نشستن کار خبر به سرانجام خود نمی رسد.
وی با اشاره به حقوقهای نجومی، بیان کرد:  مسئولی که پشت تلویزیون می آید و از معرفی افرادی که فیش حقوقی نجومی گرفته اند تشکر می کند، اما در پشت پرده دنبال این بوده است که ببیند چه کسی فیشهای حقوقی نجومی را افشا کرده است.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه خبرنگاران در بین مردم از جایگاه مناسبی برخوردارند، تصریح کرد: رسانه ای که در معنای عام خود حاشیه پردازی می کند و برای برخی جریانات سیاسی به کار جاده صاف کنی می پردازد، مورد احترام مردم قرار نمی گیرد. ولی در کل جایگاه خبرنگاری در کشور ما جایگاه مطلوب و مناسبی است و خبرنگاران باید در حفظ این جایگاه کوشا باشند.
وی با بیان اینکه بسیاری از رسانه ها به بحث فیش های حقوقی نپرداختند، گفت: بسیاری از  رسانه های جریان خاص پس از گذشت مدت زمان طولانی به بحث فیش های حقوقی پرداختند. آن زمانی که ما بحث فیش های  حقوقی را بیان کردیم بسیاری از رسانه های حامی دولت به ما حمله کردند که به دولت حمله می کنید و یا اینکه چگونه به این افراد کارآفرین تهمت می زنید. اگر این افراد کنار روند برای کشور فاجعه به بار می آید.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: افرادی که اختلاس 3000میلیاردی را رقم زدند دزد بودند ولی صاحبان فیش های حقوقی نجومی چوپان هستند. با اختلاس گران برخورد شد و تعدادی از محکومان نیز اعدام شدند. ما در کیهان از اولین کسانی بودیم که نام بانک تات را آوردیم و اختلاس کنندگان را به مردم معرفی کردیم.
شریعتمداری ادامه داد: آقایان می گفتند مه آفرید کارآفرین است و باید از او استفاده کرد‌. آقای شهرام جزایری به تعدادی از روزنامه ها مبالغ کلانی را پرداخت کردند و با این وضع مشخص است که فلان روزنامه برعلیه او موضع نمی گیرد.
وی افزود:شما انگشت کوچک دولت قبل از لحاظ خدمت‌هایی که کرد هم نمی‌شوید. دولت قبل زمانی دچار انحراف شد که اصلاح‌طلب شد. شما مگر در ایران نبودید که مرا بخاطر انتقاد دو بار به دادگاه بردند؟ زمانی که ما انتقاد می‌کردیم دوستان شما به به و چه چه می‌گفتند. آیا اینکه می‌گویید در این دولت با قاطعیت با فساد برخورد شده، با نجومی‌ها برخورد شده؟ کدام قاطعیت؟ سخنگوی دولت به آن فردی که حقوق نجومی گرفته می‌گوید ذخیره نظام و امانت‌دار بزرگ!.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.