قدس آنلاین – اراک : در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت تعدادی از نمایندگان و خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان ترویج فرهنگ رضوی به شهرستان زرندیه سفر کردند.

 زرندیه میزبان کاروان ترویج فرهنگ رضوی 

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه، این کاروان شامل جمعی از خادمان و سفیران حرم علی بن موسی الرضا (ع) با هدف ترویج فرهنگ دینی و رضوی، حمایت و ارتباط با محرومان، دیدار با پزشکان، پرستاران، تجلیل از ورزشکاران، گلباران قبور شهدای گمنام و ترویج فرهنگ دینی، همراه با پرچم متبرک آستان خورشید خراسان به این شهرستان سفر کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در خصوص سفر کاروان رضوی به این شهرستان افزود: شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی شهرستان زرندیه و سفر به بخش خراقان، پرندک، زاویه، مامونیه و خشکرود نیز از دیگر برنامه های این کاروان است.
سرگرد محمد مهجوری عنوان کرد: امام رضا (ع) الگوی بی همتا و ستاره هدایت بشر است که پیروی از روش و سلوک این امام همام توصیه ای الهی و تنها راه نجات و سعادت جامعه بشری است.
وی بصیرت و معرفت انسانی را از ویژگی های مهم ائمه معصومین برشمرد و افزود: تاسی از رهنمودهای ائمه معصومین با وجود هجمه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب شده تا ایران اسلامی همواره در آزمون های مختلف سربلند باشد.
مهجوری عنوان کرد: امروز غیرت دینی ملت ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه همچون سدی محکم در برابر دسیسه های توطئه طلبان است.
یکم تا یازدهم ماه ذی القعده همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.