قدس آنلاین- بیرجند: نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان وخوسف درمجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات در سطح کشور و همچنین خراسان جنوبی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی) به عنوان مطالبه‌ای جدی و مهم همواره در رأس پیگیری‌ها و مطالبات خود قرار دهند.

رسانه ها ومطبوعات سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی  را در رأس مطالبات خود قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی علی الخصوص سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی  اظهار داشت:این روزِ مغتنم و ارزشمندی است تا عموم مردم شریف و فهیم میهن اسلامی از تلاش گران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

وی افزود:بی تردید امروز در عرصه انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مبارزه با تهاجم فکری و فرهنگی دشمن اصحاب رسانه و مطبوعات مسئولانه و متعهدانه در این حوزه گام برداشته اند و تاکنون نیز موفق عمل کرده اند.

وی بیان کرد: زمان‌شناسی، رصد دقیق مسائل، ارائه تحلیل‌های جامع و همچنین استفاده از ابزارهای نوین در حوزه اطلاع رسانی بیش از پیش برای رشد، بالندگی و پویایی و غنای فکری و ارزشی رسانه های انقلاب اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

نماینده مردم  شهرستانهای بیرجند، درمیان  وخوسف درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بی شک در موقعیت حساس کنونی که بنا به فرموده رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، جوانان و مردم ایران باید برای "فتح خرمشهرها" همت جهادی داشته باشند، همراهی و مطالبه‌گری رسانه ها در تحقق فرمایشات ولی امر مسلمین جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبادی گفت: انتظار می رود که رسانه‌ها و مطبوعات در سطح کشور و همچنین استان خراسان جنوبی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی) به عنوان مطالبه‌ای جدی و مهم همواره در رأس پیگیری‌ها و مطالبات خود قرار دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.