قدس آنلاین - گیلان - مهرناز زمین افشان :اراده یک ملت، تصویرگر آینده آن ملت خواهد بود . امروزه جامعه ما به برکت نظام مقدس دینى و با هدایت و پیش برى داهیانه رهبر فرزانه انقلاب ، اراده تحول بزرگ تاریخى را پیش رو دارد . شهر باران هاى نقره اى، شهرى که عالمان فرهیخته، شهیدان و فرزانگان بزرگى را در دامن خود پرورانده ، در مسیر همان اراده تحول بزرگ تاریخى جامعه ایرانى گام هاى رو به جلو و توسعه مدارانه را بر می دارد .بى تردید این گام ها به مقصد نمی رسند مگر به همدلى و هم زبانى .

 اراده یک ملت، تصویرگر آینده آن ملت خواهد بود

ثابت قدم بیان نمود:از همین رو است که از ابتداى سال ۱۳۹۴ نقشه راه این تحول و توسعه ترسیم گردیده و در این مسیر رو به جلو ،گام بر می داریم. همگان در این اتفاق بزرگ تاریخى براى شهرمان نقش داشته اند : شما مردم صبور که سختى و صعوبت راه را تحمل می نمایید ، بزرگان استان حضرت آیت ا..قربانى ، استاندار فرهیخته استان، نمایندگان محترم مردم استان و شهر رشت در مجلس شوراى اسلامى و تمامى مدیران نهادهاى حاکمیتى ، انقلابی و  اجرایى استان که گام به گام دست ما را گرفتند و مورد حمایت و تفقد خود قرار داده اند.

 وی گفت :بى تردید یکی از مشارکت کنندگان اصلی در این مسیر پر فراز و نشیب ، نهاد مردمی شوراى اسلامى شهر است که به واسطه روح حاکم غیردولتی به عنوان پارلمان شهرى به واسطه انتخاب شما مردم عزیز ، مسول حوزه سیاست گذارى و نظارت می باشد. علاوه بر آن گروههاى اجتماعى و رویکردهای سیاسی فارغ از مواضع شان ، بر حول محور توسعه شهر ما را یارى نموده اند .

در روزهاى اخیر نیز این همدلى و هم زبانى بر محور توسعه شهر ، آوازى بلندتر به خود گرفته است به طوریکه چشم انداز آینده این شهر با سعى و تلاش ، تعامل ، همگرایى و همدلى، روشنتر خواهد بود. امید است با استعانت از  خدای متعال و یاری شما عزیزان ، با هم به سوى آینده ای بهتر و درخشانتر در مسیر توسعه گام بر داریم .

اینجانب به عنوان شهردار رشت به نمایندگى از سوى پرسنل زحمتکش شهردارى ، سپاس و قدردانى خود را از همه کسانى که در مسیر تحول شهر ما را حمایت و هدایت میکنند اعلام میکنم .

قطعا فرآیند توسعه با تغییر و اصلاحات امکانپذیر خواهد بود ، همانگونه که در کلام الهی اشاره شده است   : " ان الله لایغیر ما بقوم حتى یغیرو ما بانفسهم " ( خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتى را دگرگون نخواهد کرد ، تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند )

ان شاالله با اقدام و عمل بتوانیم در این مسیر گام موثری در پایداری نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم .

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.