معاون بیمه بانک کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: بانک کشاورزی به علت حمایتی که از طرف فائو دریافت می‌کند حتی در دوران تحریم نیز توانست اقدامات ارزی خود را با بانک‌های خارج از کشور انجام داده و در این حوزه برایش مشکلی به وجود نیامد.

 بانک کشاورزی حتی در دوران تحریم اقدامات ارزی با بانک‌های خارجی انجام می‌داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمودرضا فرزانه در جریان بازدید از خبرگزاری تسنیم خراسان‌رضوی به‌مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در دنیای امروزی بسیار پررنگ‌تر از ابزارهای جنگی بوده و در این راستا ما مفتخر هستیم که ارتباطی مناسب میان بانک کشاورزی و صندوق بیمه کشاوزران و خبرگزاری تسنیم به وجود آمده است.

وی خبرگزاری تسنیم در خراسان رضوی را یکی از رسانه‌های پیشروی استان در حوزه اقتصاد دانست و بیان کرد: ارتباطی که بانک کشاورزی در خراسان‌رضوی با این خبرگزاری داشته سبب حل شدن بسیاری از مشکلات کشاورزان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای شده است.

معاون بیمه بانک کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه بانک کشاورزی بیش از اینکه یک سازمان مالی باشد یک نهاد اجتماعی است، خاطر‌نشان کرد: کمک به توسعه کشاورزی و به وجود آمدن امنیت غذایی از اهداف بسیار مهمی است که این بانک دنبال کرده و در این راستا برای اطلاع رسانی موضوعات دچار چالش نیاز به ارتباطی دوسویه با رسانه‌ها در این حوزه محسوس است.

فرزانه با تأکید بر اینکه حیات اجتماعی هر سازمانی در دنیای امروز وابسته به رسانه‌ها است، تصریح کرد: برای رسیدن به مشترکات اجتماعی و اهداف تعیین شده باید از انتقادات سازنده استقبال شود که در مجموعه بانک کشاورزی سعی بر این است که با تعامل با رسانه‌ها به نقاط قوت و ضعف خود پی برده و با ایجاد نوعی هم افزایی بتوان از ظرفیت‎های مناسب به وجود آمده استفاده کرد.

معاون بیمه بانک کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: بانک کشاورزی به علت حمایتی که از طرف فائو دریافت می‌کند حتی در دوران تحریم نیز توانست اقدامات ارزی خود را با بانک‌های خارج از کشور انجام داده و در این حوزه برایش مشکلی به وجود نیامد.

فرزانه افزود: این امتیاز مزایای بسیاری زیادی را برای افزایش فعالیت‌ها توسعه‌ای در بانک کشاورزی ایجاد کرده که امید می‌رود با توجه به مزایای خراسان رضوی بتوان از آنها استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.