قدس آنلاین –اراک –الهه موحد: امام جمعه اراک بیان کرد: خبرنگاران سرمایه های بزرگی برای کشور و نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند که با حفظ خطوط و ارزش های دینی، اعتقادی، سیاسی و خط امام به امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشیِ جامعه اشتغال دارند.

خبرنگاران سرمایه های بزرگ کشور 

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی افزود: حرفه خبرنگاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی از قداست و شرافت خاصی برای پیشبرد اهداف و ارزش های اسلامی در جامعه برخوردار است.
وی ادامه داد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ فعالان فرهیخته عرصه اطلاع رسانی از جمله شهید مظلوم، محمود صارمی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کرد.
آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه منشا آگاهی بخشی و عاملی موثر برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، رشد و توسعه کشور، مبارزه با اسراف و تبذیر و جلوگیری از حیف و میل بیت المال در جامعه هستند.
وی افزود: خبرنگاران و مطبوعات با نقد حکیمانه و صادقانه و انتقال مشکلات جامعه و مردم به مسئولان در پیشبرد اهداف نظام یار و یاور مدیران بوده و مشکلات و دغدغه های مردم را به مسئولان منتقل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری مشکل بیمه برخی از خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید با قطع یارانه برخی از دهک های پردر آمد جامعه می تواند مشکل بیمه اصحاب قلم را برطرف و زمینه فعالیت صادقانه و به دور از دغدغه فکری را برای آنان فراهم کند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: همه مردم، مسئولان و اصحاب رسانه باید با بیداری و هوشیاری حرکات دشمن رصد کرده و با حراست از مرزهای جغرافیایی و الکترونیکی توطئه های دشمنان را بر ضد مردم و نظام اسلامی نقش بر آب کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.