۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 410433

قدس آنلاین – یزد- زهرا افضلیان: خدام حرم رضوی دردارالعباده، در مراکز مختلفی حضور یافتند

همراه با کاروان زیر سایه خورشید در یزد(۱)

به گزارش قدس آنلاین از یزد، خدام حرم رضوی در دومین روز حضورشان  دردارالعباده، در مراکز مختلفی حضور یافتند و با پرچم مطهر رضوی دل های مردم یزد را به صحن و سرای حرم امام رئوف گره زدند. 

تجلیل از خادمان امامزدگان یزد با حضور خدام ثامن‌الحجج (ع)

تعدادی از خدام رضوی ، در دومین روز جشنواره زیر سایه خورشید به منظور تجلیل از خادمان امامزادگان متبرکه شهر یزد در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) حضور یافت.

در این مراسم که مدیریت آستان امامزاده‌های مختلف و نماینده اداره اوقاف شهر یزد حضور داشتند از خادمین امامزاده‌ها با ارائه لوح سپاس، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه سفیران آستان قدس رضوی با ذکر توسل دل‌های حضار را روانه حرم نورانی امام رئوف نمودند و سپس حضار ضمن تبرک‌جویی از پرچم مطهر حرم رضوی از دست خادمان امام رئوف، نمک تبرکی گرفتند.

دیدار جمعی از خدام آستان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)با خانواده شهید شاخص مبارزه با نفوذ

خانواده شهید محمد منتظر قائم میزبان تنی چند از خادمان امام الرئوف(ع) بودند.

در این دیدار صمیمی و باصفا، نَقل گوشه‌ای از فعالیت‌ها و چند خاطره از این شهید شاخص برای خادمان شنیدنی بود. سپس ذکر توسل به غریب طوس توسط یکی از خدام دل‌های حضار را به میهمانی صحن و سرای رضوی برد.

در پایان خادمان لوح یادبودی به خانواده شهید شاخص مبارزه با نفوذ، شهید محمد منتظر قائم اهدا کردند.

دیدار نمایندگان معین‌الضعفا با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

جمعی از خدام حرم امن رضوی، با حضور در جمع سه خانواده تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام(ره) شمیم عطر دل‌انگیز حرم رضوی را برای آنان به ارمغان آورد.

در این دیدارها خادمان حضرت انیس النفوس ضمن دلجویی از این دو خانواده در سخنان کوتاهی کرامات و عنایات حضرت رضا(ع) را خاطرنشان کردند و بسته‌های تبرکی را به آنان اهدا نمودند.

در پایان نیز دل‌های حاضران با نوای گرم یکی از خدام، زائر حرم باصفای علی بن موسی‌الرضا(ع) شد.

دیدار خدام آستان قدس رضوی با شهردار و رئیس شورای شهر یزد

در ادامه نهمین جشنواره زیرسایه خورشید در یزد، خدام آستان قدس رضوی با شهردار یزد، آقای عظیمی‌زاده و رئیس شورای شهر، آقای فقیه خراسانی و دیگر کارکنان این سازمان دیدار کردند.

در این دیدار؛ پس از خیرمقدم شهردار به کاروان فرهنگی – تبلیغی زیرسایه خورشید و بیان سخنان کوتاهی درباره سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید، یکی از خدام به ذکر توسل پرداخت.

اقامه نماز ظهر و عصر با حضور خدام و قرائت صلوات خاصه و همچنین اهدای نشان آستان قدس رضوی به شهردار یزد، از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

حضور خادمان ثامن الائمه(ع) در شرکت فولاد آلیاژی یزد

کاروان سفیران حضرت رضا(ع) در ادامه بازدیدهای خود در استان یزد، از شرکت فولاد آلیاژی یزد دیدن کردند.

در این مراسم خدام پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در جمع کارکنان و مسئولین این شرکت حاضر شدند و یکی از خدام به مدح و ثنای ضامن آهو پرداخت.

اهدای نمک تبرکی به حضار، ذکر توسل به محضر مقدس ثامن الحجج(ع) و اهدای هدیه یادبود به دفتر شرکت فولاد آلیاژی از دیگر برنامه‌های کاروان خدام در این مجموعه بود.

کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی به ایستگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) رسید

دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از برنامه‌های کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید در روز دوم سفر به دارالعباده بود.

اعضای این کاروان فرهنگی- تبلیغی در جمع مددجویان کمیته امداد حاضر شدند و با ذکر توسل و بیاناتی کوتاه از کرامت امام رضا(ع)، حال و هوای این مددجویان را تغییر داد.

در این مراسم تعدادی از مددجویان، پس از تبرک جوبی از پرچم متبرک گنبد نورانی شمس الشموس با بدرقه خادمان آستان حضرت رضا(ع) راهی زیارت سیدالشهدا(ع) شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.