قدس آنلاین- بیرجند: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورگفت: مردم خراسان جنوبی مکرر از مقام معظم رهبری تقاضا داشتند تا نماینده ولی‌فقیه داشته باشند تا حلقه وصلی باشد بین استان و مقام معظم رهبری که این درخواستها به واقعیت پیوست و رهبری نماینده خود را معرفی کردند.

مردم خراسان جنوبی مکرر از مقام معظم رهبری تقاضای نماینده ولی‌فقیه داشتند/آیت‌الله عبادی از خانواده اصیل، با تقوا و مذهبی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام سیدرضا تقوی در مراسم معارفه نخستین نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی و شورای اداری استان اظهار داشت: آیت‌الله عبادی از خانواده اصیل، با تقوا و مذهبی است و خانواده‌ای که مردم استان از ایشان به تقوا و دینداری یاد می‌کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افزود: مردم خراسان جنوبی مکرر از مقام معظم رهبری تقاضا داشتند تا نماینده ولی‌فقیه داشته باشند تا حلقه وصلی باشد بین استان و مقام معظم رهبری که این درخواستها به واقعیت پیوست و رهبری نماینده خود را معرفی کردند.

تقوی با بیان اینکه خاندان عبادی خاندان دین و دیانت هستند افزود: در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی با آقای عبادی در مجلس بودیم و شهادت می‌دهم که ایشان انسان مؤمن، با اعتقادات راسخ، ولایت‌مدار، دلسوز و خدوم است.

وی بیان کرد: آیت‌الله عبادی چهره‌ای بود که در مسایل مجلس وقتی کار به جاهای باریک می‌کشید از ارزشهای نظام و بیانات رهبری و امام راحل با قدرت دفاع می‌کرد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه عبادی در مجلس یک خواسته شخصی نداشت اظهار داشت: ایشان مقید بود امکانات مجلس که در اختیار نمایندگان است در حد ضرورت استفاده شود و هیچگاه هدیه‌ای از دستگاه و شخصی خاص نمی‌پذیرفت.

تقوی گفت: رهبری هم علاقه زیادی به آقای عبادی دارند و شما باید خدا را شاکر باشید که ایشان نماینده استان هستند و وظیفه همه ما است که حکم رهبری را اطاعت کنیم و با آقای عبادی در انجام این مسئولیت همکاری کنیم.

وی تصریح کرد: پست و مسئولیت برای خدمت است و حزب بازی، دوست بازی برای خدمت خیانت است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: کسی که روحیه اشرافی‌گری و بی‌‌اعتنایی به نماز باشد نباید در پست و مقامی قرار داده شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.