اهالی شهرستان هرسین از گل‌آلود بودن آب شرب این شهرستان از اواسط اردیبهشت ماه تا امروز خبر داده‌اند و می‌گویند که تمامی پیگیری‌هایشان بی‌نتیجه بوده است.

 آب شرب یک شهر ۳ ماه گل‌آلود است/ مردم دست به دامن چشمه‌ها شدند+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، شهرستان "هرسین" یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه است که بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد. گزارش مردمی از این شهرستان حاکی از این است که آب شرب لوله‌کشی مردم در منازل مسکونی از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری گل‌آلود شده است.

این وضعیت که علی‌رغم پیگیری‌های مستمر مردمی از مسئولان محلی و استانی تا امروز ادامه دارد، وضعیت زندگی را برای مردم سخت کرده است.

یکی از اهالی شهرستان هرسین با ارسال تصویر بالا به خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: متأسفانه هرچه به سازمان‌هایی چون آب و فاضلاب و استانداری مراجعه می‌کنیم می‌گویند آب مشکلی ندارد، کمی گل‌آلود شده و به‌زودی رفع می‌شود اما این "به‌زودی" گفتن‌ها سه ماه است که به نتیجه نرسیده است.

یکی دیگر از اهالی این شهرستان که پیرزنی سالخورده است به خبرنگار تسنیم گفت: متأسفانه به گفته‌های ما در خصوص آب توجهی نمی‌شود و ما که توان خرید مستمر آب معدنی را نداریم، ناچاریم روزی چند بار برای تهیه آب به چشمه‌های اطراف شهر برویم.

پیگیری خبرنگار تسنیم از این گفته پیرزن اهل هرسین، نشان داد که بخشی از مردم این شهرستان حدود سه ماه است که روزانه برای تهیه آب، دبه به دست به اطراف شهر می‌روند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.