قدس آنلاین: مسؤول تدوین و نشر مرکز اسناد گفت: طبق اسناد و مدارک نویافته، دختر لال اهل روستای آب روشن آستارا در ۵۰ سال پیش در حرم مطهر فاطمی شفا یافته است.

کرامات حضرت معصومه(سلام الله علیها) در آینه اسناد

حجت الاسلام محمدباقر مشکاتی خاطر نشان کردند: عنایت و دست گیری‌های مادی و معنوی بانوی کرامت بسیار فراوان است. اگر چه از گذشته برخی از این کرامت ها در حرم مطهر ضبط می‌شده، اما بسیاری نیز به دلایلی ثبت نشده است. در بررسی اسناد موجود آستان مقدس، به اسنادی برخوردیم که دارای وقایع و رخدادهای حاکی از کرامات و عنایات کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) نسبت به زائران و شیفتگان خویش است.

وی افزود: از جمله این حوادث مبارک، شفا یافتن دختری به نام ملیحه فرزند عبدالله اهل روستای آب روشن در شهر آستارا بود ‌که بر اثر عارضه عصبی دچار بیماری لالی شده و پزشکان بیماری ایشان او را لاعلاج تشخیص دادند. وی به اتفاق خانواده به شهر مقدس قم می‌رود و پس از زیارت و توسل به حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در حدود ساعت 6 عصر روز جمعه در کنار ضریح شریف کریمه اهل بیت با عنایت آن حضرت، ‌شفا می‌یابد. شماری از روحانیان، افسران ژاندارمری و صاحب منصبان حرم مطهر با وی و خانواده اش ملاقات کرده و رئیس اداره تشریفات حرم مطهر (مهدی پیشوایی) این واقعه را به تولیت وقت آستان گزارش می‌کند و گزارش خبری آن و عکس شفا یافته در دو شماره روزنامه قدیمی استوار قم منتشر می‌گردد که پیدا شدن این اسناد پس از چند دهه خود از عنایات حضرت محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.