قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری پنج هزار و ۲۰۶ شغل در مناطق روستایی استان ایجاد خواهد شد.

ایجاد بیش از پنج هزار شغل در روستاهای ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در نشست شورای اشتغال پایدار در مناطق روستایی این استان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجرای طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است، اظهارداشت: 20 درصد اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی باید توسط متقاضی تامین شود و مابقی اعتبار نیز از سوی نهادهای مسئول تامین خواهد شد.

وی سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از فرصت های شغلی در روستاها را 2 هزار و 600 فرصت شغلی و بسیج سازندگی نیز یک هزار و 846 شغل است، افزود: طرح هایی که با کمبود اعتبار مواجه هستند به بانک سینا معرفی می شوند تا از تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای اجرای طرح استفاده کنند.

استاندار ایلام به بازپرداخت تسهیلات ارائه شده اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پنج درصد سود تسهیلات توسط استانداری، پنج درصد توسط دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری و پنج درصد نیز از سوی بانک سینا پرداخت خواهد شد.

محمدرضا مروارید با ابراز نگرانی از رکود حاکم بر روند تولید و عرضه فرش در استان، یادآور شد: دلایل بروز این مشکل باید از سوی مسئولان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای رفع آن اتخاذ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.