کاروان «زیر سایه خورشید» وارد استان خراسان شمالی شد و مورد استقبال گرم مردم این خطه قرار گرفت.

کاروان «زیر سایه خورشید» وارد استان خراسان شمالی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛ اصغر لنگری، دبیر استانی جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید» در این استان، در تشریح برنامه‌های سفر مذکور گفت:این خادمان در اولین برنامه خود با حضور در بیمارستان‌های شهر بجنورد از بیماران بستری در بخش‌های مختلف آن عیادت کردند و برای ایشان از خدای متعال طلب شفای عاجل کردند. 

وی افزود:مبلغان و خدام رضوی همچنین با جمعی از نیروهای نظامی و ارتشی بجنورد دیدار کرده و حال و هوایی معنوی به اجرای مراسم برای ایشان پرداختند.

لنگری بیان کرد: برنامه بعدی این کاروان، دیدار و گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی بجنورد با بیان اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» تا 24 مرداد ماه جاری میهمان اهالی خراسان شمالی است، افزود:  در این مدت برنامه های متنوعی در نقاط مختلف استان، به ویژه در مناطق روستایی محروم و مرزی اجرا می‌شود که از جمله آن می‌توان به، دیدار مبلغان و خدام رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم، شرکت در جشن های مردمی، دیدار با ممدجویان زندان‌های استان و کانون اصلاح تربیت و توزیع بسته‌های حمایتی در میان خانواده‌های محروم اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.