نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : تخریب دولت از طریق رسانه ها در حقیقت تخریب نظام اسلامی است .

نماینده مجلس : تخریب دولت از طریق رسانه ها ، تخریب نظام اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران چالوس افزود : خبرنگاران به هنگام انتشار و انعکاس اطلاعات خبری باید به نحوی قلم فرسایی کنند تا در سطوح مختلف جامعه شکافی ایجاد نشود. 
وی اظهارداشت : انتقاد از عملکرد ها و نحوه خدمات مسئولان با تخریب خیلی تفاوت دارد نباید اقداماتی که در نظام جمهوری اسلامی قرار می گیرد از آن چشم پوشی شود و اگر انتقادی در این حوزه صورت می گیرد باید سازنده و برای آن راهکار نیز در نظرگرفته شود. 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و بد عهدی آمریکا نسبت به تعهداتش در برجام نباید با انعکاس اخبار غیر واقعی به مشکلات دامن زد.
احمدی لاشکی با اشاره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت : هم اکنون باید رسانه ها به این موضوع توجه کنند زمینه و بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم دراین دوره از انتخابات فراهم نمایند.
این نماینده مجلس همچنین از تشکیل فراکسیون مطبوعات، خبرگزاری ها و صدا و سیما در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : حدود 60 نماینده مجلس عضو این فراکسیون هستند و از کمیته های رسانه های ملی ، مطبوعات و خبری تشکیل شده است. 
وی افزود : قرار است هفته آینده اعضای این فراکسیون نشستی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهند کرد تا از ظرفیت این فراکسیون در قانون برنامه ششم توسعه استفاده شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.