قدس آنلاین- بیرجند: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اعزام ۸۰ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد در دهه کرامت توسط دو خیر به مشهد الرضا(ع) خبرداد.

۸۰ یتیم کمیته امداد خراسان جنوبی با کمک دو خیر به مشهد الرضا(ع) مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سیدرضا حسینی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری خوب خیران با این نهاد گفت: توسط دو خیر و حامی طرح اکرام ایتام ،زمینه اعزام ۸۰ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس فراهم و این عزیزان در قالب دو کاروان به مدت ۵ روز به این سفر زیارتی اعزام شدند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تعداد ایتام زیر ۱۸ سال تحت حمایت این نهاد را  ۲ هزار و ۳۹۱ یتیم عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹ هزار و ۶۸۴ حامی ماهیانه  مبالغی به حساب این ایتام واریز می نمایند.
 حسینی با دعوت از تمام خیران و نیکوکاران داخل وخارج از استان درکمک به نیازمندان این نهاد، گفت: پرداخت الکترونیکی از طریق سرشماره #۸۸۷۷* اپراتورهای تلفن همراه و شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵ نزد بانک صادرات مرکزی بیرجند و یا مراجعه حضوری به ادارات شهرستانها و مراکز نیکوکاری سه روش مشارکت مردم در کمک به نیازمندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.