نماینده مردم محلات با بیان اینکه بدعهدی جزء ذاتی امریکاییهاست، گفت: برجام مهمترین سند بین‌المللی بر غیرقابل اعتماد بودن امریکاییهاست.

سندی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بدعهدی و حیله‌گری جزء ذاتی رفتار امریکاییهاست، اظهار کرد: برجام مهمترین سند بین‌المللی بر غیرقابل اعتماد بودن امریکاییهاست.

وی افزود: با وجود اینکه غربیها در برجام تعهد کرده بودند که از اقدامات شرورانه بر علیه ایران پرهیز کنند و همچنین متعهد شدند در روند متوقف شدن تحریمهای پولی، بانکی و بیمه‌ای خللی ایجاد نکنند، در پسا برجام شاهد این هستیم که هر روز آنها به یک بهانه‌ای در پی افزایش تحریمها و اضافه کردن افرادی به این لیست هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به گذشت 6 ما از اجرایی شدن برجام، گفت: با گذشت این مدت از توافق برجام، نمی‌توانیم پول فروش نفت را به کشور وارد کنیم و همچنین چرخه پول بین‌بانکی بین بانکهای کشور و بانکهای بزرگ دنیا با اما و اگرهای فراوانی روبه‌رو است.

حجت‌الاسلام سلیمی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «در برجام خلل و فُرجی است» اشاره کرد و یادآور شد: امریکاییها از این منفذها در برجام سوء استفاده کرده و به بدعهدیهای خود ادامه می‌دهند.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه اگر طرف غربی به بدعهدی خود ادامه دهد، ایران به شرایط قبل از برجام باز می‌گردد، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در یک زمان کوتاه به مرحله قبل از برجام بازگشته و فعالیتهای هسته‌ای خود را بازسازی می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.