سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش با حضور فانی در فراکسیون امید خبر داد.

دعوت فراکسیون امید از فانی برای بررسی موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین،بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید موضوع استیضاح وزیر آموزش وپرورش، عملکرد وزیر و انتقادهای مردم و  فرهنگیان به وضعیت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که آقای فانی را دعوت کنیم تا فردا در جلسه عصر شورای مرکزی با حضور اعضای فراکسیون حضور پیدا کنند.
وی افزود: فراکسیون امید پیش از تصمیم گیری در مورد استیضاح وزیر بنا دارد در این جلسه دغدغه‌ها و نگرانی‌های دوستان را استماع کند و توضیحات وزیر را نیز بشنوند تا نهایتا تصمیم بگیریم که چه موضعی در قبال استیضاح اتخاذ کند.
پارسایی یاد آور شد: از نظر ما کار منطقی این است که ابتدا توضیحات وزیر آموزش و پرورش را بشنویم و بعد تصمیم بگیریم که آیا این استیضاح به نفع مصالح مردم و فرهنگیان است یا به ضرر آنها.
سخنگوی فراکسیون امید همچنین از تشکیل کارگروهی به ریاست داود محمدی نماینده تهران در این فراکسیون خبر داد و گفت: قرار است این فراکسیون تا فردا تمامی انتقادات و مسائل مربوط به آموزش و پرورش را جمع بندی کند و این مسائل را برای طرح در جلسه فردا با آقای فانی جمع بندی کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان اظهار کردک یکی از مشکلات آموزش و پرورش بودجه آن است که همیشه با محدودیت‌هایی مواجه بوده، و مساله معیشت فرهنگیان که شاید قدری به وضعیت اقتصادی کشور نیز مرتبط است و قطعا مدیریت و درایت وزیر هم می‌تواند بر آن اثر گذار باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.