قدس آنلاین - بیرجند: دردهه با فضیلت کرامت و همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) افتخار میزبانی از کاروان سفیران رضوی نصیب کارکنان کارخانه کویر تایر گردید و شمیم عطرآستان آن امام رئوف در جای جای سنگر تولید کارخانه کویر تایر پیچید

شمیم عطر رضوی در کویرتایر پیچید/ برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در ۴۲۰شهر ایران و۲۰کشور دنیا

 به گزارش قدس آنلاین از بیرجند ، مبلغ کاروان سفیران رضوی گفت: افتخار داریم که د رایام دهه کرامت، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در خدمت بزرگوانی که مجاهدان عرصه اقتصاد مقاومتی و از کسانی که دراین شرایط ممکلت کار و فعالیت دارند هستیم.

حجت الاسلام جلالیان با بیان اینکه به مدیران و کارکنان کویرتایر دست مریزاد می گوییم افزود: آرزو داریم که خداوند مدیران و  کارکنان این کارخانه را موفق وسربلند بدارد

وی افزود: به سهم خود لذت می برم که می بینیم چرخ مملکت می چرخد و جمع کثیری از عاشقان امام رضا (ع) در راه کسب روزی حلال تلاش می کنند.

مبلغ کاروان سفیران رضوی با اشاره به مضمون روایتی از امام صادق که فرمودند:" خدا دوست دارد که مرد درراه روزی حلال برای زن و بچه عرق بریزد" افزود: اگر کسی اهل قصد غربت و رشد باشد در کارخانه ها شاید از خیلی مساجد بتوان به خدا نزدیک تر شد.

حجت الاسلام جلالیان بیان کرد:  عبادت 10 جزء دارد که 9 جزء آن طلب حلال است این فرصتی که هست را قدر بدانید.

وی گفت: جشن های زیر سایه خورشید 9 سال است که در کشور اجرا می شود و در حال حاضر در 420 شهر کشور و حدود 20 کشور از جمله هند، نیجریه، آمریکا و ... در حال برگزاری است و عاشقان امام رضا (ع) از پرچم و خادمان رضوی استقبال  می کنند.

مبلغ کاروان سفیران رضوی افزود: این جشن ها فرصت قلبی برای ارتباط با اهل بیت (ع) است که دلها به حرم امام رضا (ع) وصل و فرصت زیارت از بعید می شود.   

در این مراسم بسته فرهنگی ونشان خدمت ازسوی کاروان سفیران رضوی به مهندس زینلی مدیرعامل شرکت کویر تایر اعطا شد که به نیابت حجت الاسلام حسینی امام جماعت کارخانه آن را دریافت کرد.

امام جماعت کارخانه،مدیران و کارکنان کارخانه کویر تایر نیز با حضور درورودی کارخانه با در دست داشتن شاخ های گل و سپند دود کردن  از کاروان سفیران آفتاب که پرچم مقدس و متبرک آستان قدس رضوی  استقبال کردند.

کاروان خدام وپرچم سبز رضوی پس از عبور از خط تولید در نمازخانه کارخانه کویر تایر حضور یافتند و نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.