قدس آنلاین-تبریز: فرماندار اهر تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر را کمترین وظیفه برای تکریم از آنها ذکر کرد و گفت: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران یکی از رویدادهای فرهنگی و برگ افتخاری دیگر در کارنامه فرهنگی این منطقه است.

تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر یک وظیفه همگانی است/ برگزاری جشنواره سراسری تئاتر ارسباران

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدمحمد عابدی در جلسه هماهنگی آیین نکوداشت عاشق ولی عبدی اظهار داشت: شهرستان اهر به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم منطقه ارسباران دارای پیشینه درخشان فرهنگی و تاریخی با انسانهای مخلص، تلاشگر و نخبه است که باید در جهت تکریم این انسان‌های فرهیخته گام‌های عملی صورت گیرد.

وی آیین نکوداشت و تجلیل از پیشقراولان عرصه فرهنگ و هنر را که عمری در جهت خدمت به هنر منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند یک کار نیکو و پسندیده برشمرد و از تلاش‌های دستگاه‌های فرهنگی شهرستان به‌خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر به جهت برنامه‌ریزی و تصویب نکوداشت عاشق ولی عبدی از هنرمندان پیشکسوت صنعت عاشیقی قدردانی کرد.

این مقام مسؤول برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را یکی از رویدادهای فرهنگی و برگ افتخاری دیگر در کارنامه فرهنگی ارسباران ذکر کرد و از تمام ادارات و نهادها خواست در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره مسئولان این جشنواره را یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.