اکبر رنجبرزاده گفت: مجلس وظیفه قانونی خود می‌داند در صورت عدم پایبندی دولت و کنگره آمریکا به برجام، دولت را ملزم به بازگشت برنامه هسته‌ای کشور به شرایط قبل از برجام کند.

بازگشت فعالیتهای هسته‌ای کشور به قبل از برجام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 24 مرداد)‌ در نطق میان دستور اظهار کرد: خانه ملت خون‌بهای شهیدان و چراغ فروزان کشور برای رسیدن به قله عدالت است و کوچکترین کم‌توجهی به مردم در مجلس شورای اسلامی، پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه به ارائه پیشنهادی درباره تعامل میان سه قوه پرداخت و گفت: پیشنهاد می‌کنم هیئت رئیسه مجلس با دولت و قوه قضائیه جلسات مشترک برگزار کند و یک روز کاری مجلس به بحث نظارت در مسائل مختلف از جمله مسائل مهم و اولویت‌دار مانند اقتصاد مقاومتی اختصاص یابد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس از کمرنگ شدن بُعد نظارتی مجلس ابراز نارضایتی کرد و گفت: اگر نظارت به معنای واقعی وجود داشت سند چشم‌انداز را رها شده نمی‌یافتیم، چرا در بحث حمایت از تولید پایدار که به آن تاکید شده توجهی نمی‌شود؟ تا شغلهای کاذب جایگزین شغلهای مناسب برای جوانان و قشر تحصیل‌کرده نشود.

رنجبرزاده در ادامه افزود: هر کسی در راستای سلب اعتماد عمومی حرکت کند خواسته یا ناخواسته به مبارزه با نظام جمهوری اسلامی پرداخته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ضمن اشاره به فعالیتهای اساسی دشمن برای برنامه هسته‌ای ایران گفت: وقتی ما به فناوری هسته‌ای دست یافتیم دشمن ابتدا با زبان تهدید وارد میدان شد اما با گذشت زمان ادبیات خود را از تهدید به مذاکره تغییر داد. یک روز آنها با ویروس «اکستاکس‌نت» به جنگ دانشمندان ما آمدند اما امروز در زمینه مذاکرات نیز در مقابل همگان شکست خوردند و پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره عدم اعتماد به آمریکا به حقیقت پیوست.

وی در پایان گفت: مجلس وظیفه قانونی خود می‌داند در صورت عدم پایبندی دولت و کنگره آمریکا به برجام، دولت را ملزم به بازگشت کشور به شرایط قبل از برجام کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.