قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: مرد معتادی که با پوشیدن لباس سیاه به مغازه‌های هسته مرکزی شهر مشهد دستبرد می‌زد، دستگیر شد.

معتاد سیاه پوش دزد فروشگاه‌هی هسته مرکزی مشهد بود

گزارش خبرنگار ما به نقل از فرمانده انتظامی مشهد حاکی است دستگیری این سارق سیاه پوش در پی اعلام شکایت چند نفر از مالباختگان در دستور کار تیم‌های دایره آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد این شهر قرار گرفت.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: کارآگاهان ضمن بررسی شیوه سرقت از این مغازه‌ها، با کمک تعدادی از شاکیان چهره فرضی متهم را ترسیم کرده و با استفاده از اطلاعات به دست آمده و سرنخ‌های موجود وی را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی گفت: این مأموران سپس سارق را که مرد ۳۷ساله و معتاد به مواد مخدر است دراقدامی غافلگیرانه به دام انداختند و اندک زمانی پس از وی همدست او را نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر کردند.
دستگیر شدگان که در آخرین دستبرد خود به یک فروشگاه پوشاک در هسته مرکزی مشهد ۱۰۰عدد روسری و ۱۰۰دست لباس بچگانه دزدیده بودند، پس از اعتراف به ارتکاب سرقت در اختیار مراجع قضایی قرار رگفت که تحقیقات بیشتر از آنان به منظور کشف سایر جرایم ارتکابی و سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.
رئیس پلیس مشهد در ادامه گفت وگو با خبرنگار ما همچنین از دستگیری جوان موتورسواری که از عاملان اصلی کیف قاپی در هسته مرکزی شهر بود، خبر داد.
وی گفت: مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد که با توجه به اظهارات مالباختگان تحقیقات ظاهری سارق را در دست داشتند، وی را در تعقیب و گریزی پلیسی و در حالی که او تعادل موتورسيكلتش را از دست داده و با یک خودروی سمند برخورد کرده بود، دستگیر کردند.
سرهنگ بوستانی تصریح کرد: تحقیقات و بازجویی از این سارق در آخرین سرقت خود، کیف دستی زن ۵۰ساله‌ای را قاپیده بود، نیز به منوظر کشف سایر سرقت‌های ارتکابی‌اش در حال انجام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.