ناظر اتاق عملیات حلب با اعلام اینکه عملیات نظامی ارتش سوریه و مقاومت در همه محورهای استان حلب بی وقفه ادامه دارد، گفت: تروریست‌ها در نفوذ به حلب و شکستن حلقه محاصره آن ناکام ماندند.

تداوم عملیات ارتش سوریه در حلب/ ناکامی تروریست‌ها در شکستن حلقه محاصره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یک منبع ناظر در اتاق مرکزی عملیات حلب در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته عملیات نظامی فشرده در همه محورهای استان حلب ادامه داشته اما موج حملات علیه حمدانیه و مناطق مسکونی آن به دلیل خروج تدریجی 50 هزار تن از اهالی این شهر ضعیف شده است.

وی با بیان اینکه شمار زیادی از نیروهای ارتش و متحدانش به خطوط جدید مبارزاتی در حلب ملحق شده اند، گفت: ارتش پیشروی های زمینی خود در ارض الجبش و مشروع 1070 داشته و حضور خود را در جنوب راموسه تثبیت کرد.

این منبع تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش سوریه با ده‌ها بار حمله علیه محل تجمع تروریست‌ها مانع پیشروی آنها در جبهه‌های حلب قدیم شد.

وی گفت:در محور شمال غربی حلب نیز ارتش سوریه به تلاش برای تثبیت حضور خود در ضهره عبد ربه، لیرمون و احراش اللیرمون ادامه می‌دهد آن هم پس از اینکه اطلاعات دقیقی درباره رسیدن گروه‌های تروریستی از داره عزه و عینجاره به این جبهه دریافت کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.