قدس آنلاین - ایلام: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در روز چهارشنبه مورخ ۲۷ مردادماه سالجاری در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار می شود.

برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین حسن شهیدی با بیان اینکه این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران رده سنی بالای 18 سال، در رشته های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن کریم، اذان، ابتهال برگزار می‌شود، اظهارداشت: برای قضاوت و داوری این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم، اساتید ممتاز استان ایلام و برخی از اساتید بین المللی از سایر استان ها حضور خواهند یافت .

وی با اشاره به اینکه  ابتداء مسابقات خواهران در صبح روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و در ادامه مسابقات برادران بعد از ظهر برگزار می شود، افزود: مرحله کشوری این مسابقات 25 مهر تا هفتم آبان ماه سال جاری در استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه مهمترین و شاخص ترین رویداد قرآنی کشور می باشد که از مرحله شهرستانی آغاز و تا مرحله بین المللی ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.