قدس آنلاین: همزمان با میلاد ثامن الحجج(ع) چهاردستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی دیجیتال در استان خراسان رضوی به صورت رسمی افتتاح شد .

چهار دستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی دیجیتال در استان خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با میلاد ثامن الحجج(ع) چهاردستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی دیجیتال در استان خراسان رضوی به صورت رسمی افتتاح شد.

محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با حضور در  ایستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی ورادیویی اف ام شهید مدرس، گفت: این فرستنده ها در ایستگاه شهید مدرس در فاصله حدود یک صدکیلومتری مشهد برای بهره مندی 480 هزار نفر از مردم شهرستان های نیشابور ،فیروزه، بخش جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه و بخش احمدآباد مشهدکه هشت درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند، راه اندازی شده است.

وی هزینه  این پروژه ها را دو میلیاردو ششصد میلیون تومان از محل منابع ملی سازمان صداوسیما و دویست میلیون تومان از منابع استانی (مجموعا دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان)  اعلام کرد..
نصرپور در ادامه بیان کرد: سیگنال رسانی زمینی در این سایت از طریق خطوطSTM-1  برقرار و ارتباط زنده نیز به صورت زمینی انجام می شود.
وی افزود: درحال حاضردراستان خراسان رضوی پوشش شبکه های رادیویی و تلویزیونی از طریق هفت ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام و پنج ایستگاه پرقدرت رادیویی موج متوسط وسیصد ایستگاه ماهواره ای روستایی تامین می شود.
گفتنی است باتوجه به برگزاری آئین افتتاح120  پروژه فنی رسانه ملی  باحضور دکترعلی عسگری ریاست سازمان ومعاونان ایشان ازمحل سالن مانیتورینگ فنی سازمان وارتباط زنده تصویری با ایستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی ورادیویی اف ام شهیدمدرس در استان خراسان رضوی، علی عسگری نیز در این ارتباط زنده تصویری ضمن تشکر از تلاش مدیرکل و پرسنل مرکز خراسان رضوی گفت: به زودی رادیو زائرکه ازآرزوهای متدینین و هموطنانمان در سراسرکشور  است، بامحوریت مشهد مقدس و صدا و سیمای خراسان رضوی در این شهر راه اندازی و افتتاح خواهدشد.
رئیس رسانه ملی  همچنین سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه و تکمیل پوشش دیجیتال رانیزازکارهای خوب و بااهمیت حوزه فنی سازمان دانسته و از فعالیت های انجام شده دراین زمینه تشکرکرد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.