قدس آنلاین: مراسم اختتامیه نهمین دوره حضور کاروان فرهنگی تبلیغی"زیر سایه خورشید" در استان خراسان شمالی شب گذشته در میان حضور پرشور مردم اسفراین و برگزاری جشن میلاد امام مهربانی ها، حضرت ثامن الحجج(علیه السلام ) در مسجد امام رضا (علیه السلام)این شهرستان برگزار شد.

مراسم اختتامیه نهمین دوره زیر سایه خورشید در خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم گفت: پرچم امام رضا (علیه السلام) پرچم اقتدار مکتب ولایت  و امامت است که  ما را حفظ کرده و در واقع این سبک زندگی اسلامی و ولایی است  که شیعه را سربلند  نگهداشته است.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، ، امام را تجلی قدرت، جمال  و جلال الهی دانست و گفت: امام باران پر ابری است که بر زمین تشنه جان انسان ها می بارد و ما به این نعمت بزرگ و گرانبها مفتخیریم.

وی افزود: امام راحل به ملت ما شأن و قیمت بخشید، پیش از انقلاب آمریکا از ایران حق توحش می گرفت اما امروز به جایی رسیده ایم که آمریکا هیچ غلطی  نمی تواند بکند  و نقش ایران در عرصه جهانی تاثیرگذار  و قدرتمند است.

این مراسم با اهداء بسته های متبرک رضوی به حاضران، اجرای برنامه تواشیح و مداحی مداح اهل بیت علیهم السلام  محمدرضا ایزی و نیز متبرک ساختن دل و دیده مردم  با پرچم آستان قدس رضوی پایان یافت.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.