۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 412728

قدس آنلاین/ کوشافر: مرد کشاورز صبح زود وقتی به مزرعه آمد باورش نمی‌شد که این همان مزرعه‌ای باشد که روز قبل دیده بود، قبلاً سابقه داشت که حیوانات وحشی به مزرعه حمله کرده و محصولات را خورده بودند، اما شکل و ظاهر مزرعه آنگونه نبود، انگار که کسی محصولات را چیده باشد.

دستگیری دزدان گوجه و بادمجان در مزرعه

چند جعبه و کارتن نیز نبود، او دیروز کارتن‌ها و جعبه‌ها را سر زمینش آورده بود تا امروز محصولاتش را جمع آوری کرده و در آن‌ها برای عرضه به بازار آماده کند.
وارد مزرعه شد و دقیق‌تر نگاه کرد، درست می‌دید محصولاتش با وسواس خاصی جمع آوری شده و جز تعدادی صیفی کال و نرسیده چیزی باقی نمانده بود.
او چند روز قبل شنیده بود که اتفاق مشابهی برای یکی دیگر از اهالی روستا رخ داده است، پس راهی کلانتری شد تا از این سارق یا سارقان شب کار شکایت کند. او وقتی شکایتش را مطرح کرد، متوجه شد که نفر اول نیست، از این دست سرقت‌ها طی روزهای اخیر زیاد گزارش شده است و احتمالاً باید کار یک یا چند نفر باشد که هر شب سراغ مزرعه‌ای می‌روند.
افزایش پرونده‌ها مأموران را وادار به اجرای عملیاتی ویژه کرد، آن‌ها اگرچه در گشت‌های شبانه خود دقت و مراقبت‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده بودند، اما باید کار به صورت عملیاتی پیگیری می‌شد.
پس برنامه ریخته شد. مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی سراغ این دزدها رفتند و خیلی زود با رد زنی، آن‌ها را در حال سرقت در مزرعه‌ای دیگر شناسایی و سپس دستگیر کردند.
مشخص بود که سارق حاصل دسترنج و زحمت کشاورزان نباید کسانی جز معتادانی باشند که برای تأمین پول مواد خود دست به هر کاری می‌زنند.
در همین راستا سرکلانتر جنوب مشهد در تشریح این خبر در گفت وگو با خبرنگار ما تصریح کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت محصولات کشاورزی از مزارع حاشیه شهر مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.
سرهنگ علوی نژاد افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری طرق در این مأموریت ضربتی با انجام گشت‌های نامحسوس مردی 32 ساله و زنی میانسال را در حال سرقت گوجه و بادمجان دستگیر کردند.
وی گفت: زن ۵۰ ساله که عامل اصلی این سرقت‌هاست به مواد مخدر اعتیاد دارد و کارتن خواب است و همدستش نیز به مواد مخدر اعتیاد دارد. سرکلانتر جنوب پلیس مشهد گفت: متهمان تاکنون به چند فقره سرقت از مزارع کشاورزی اعتراف کرده و تحقیقات از آن‌ها که احتمال می‌رود مرتکب سرقت‌های دیگر شده باشند، ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.