دو موسسه فرهنگی- مذهبی اندونزیایی با حضور مبلغان و خدام رضوی و استقبال مشتاقان و محبان حضرت رضا(ع)، میزبان جشن‌های «زیر سایه خورشید» بودند.

 جشن «زیر سایه خورشید» در موسسات فرهنگی- مذهبی اندونزی + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛ کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی با حضور در در دو مرکز شیعی ایالت جاوه شرقی به نام‌های «المحبین شهر پروبولینگو » و حسینیه امام صادق(ع) برنامه‌هایی را در جمع مسلمانان و محبان حضرت رضا(ع) اجرا کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد نظافت، مبلغ این کاروان، در سخنانی در جمع این مشتاقان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تبلیغ و پیشگام شدن مسلمانان در ترویج مفاهیم اسلامی، متذکر شد: حرکت‌هایی نظیر آنچه توسط کاروان‌های فرهنگی- تبلیغی «زیر سایه خورشید» در اقصی نقاط جهان انجام می‌گیرد، می‌تواند زمینه‌‌ساز جهانی شدن سبک زندگی حضرت رضا (ع) شود.

وی در ادامه با قرائت نامه حضرت رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی، از انتظارات آن امام همام از شیعیان سخن گفت و بر داشتن انگیزه برای نشر پیام‌های رضوی و همچنین حفظ وحدت، تاکید کرد.

لازم به ذکر است؛ پایان‌بخش این برنامه، برگزاری نشست مباحثه و گفتگویی با چندتن از طلاب اندونزیایی با محوریت خطرات افراط‌گرایی اسلامی بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.