اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» با تولیت‌های حرمین امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(س) در کربلا دیدار و گفتگو کردند.

اهتزاز پرچم بارگاه حضرت رضا (ع) در بین الحرمین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید», مبلغان و خدام رضوی ابتدا مورد استقبال سید جعفر موسوی، تولیت حرم امام حسین (ع) قرار گرفتند. وی در این دیدار، حضور این کاروان و پرچم بارگاه حضرت رضا(ع) را مایه مباهات دانست و این جنس تعاملات فرهنگی را ارج نهاد.

سید وحید موسویان مسئول کاروان اعزامی «زیر سایه خورشید» به کشور عراق نیز به تشریح برنامه‌های این طرح پرداخت و اهداف آن را تشریح نمود.

در ادامه با همراهی زائران حرم سید‌الشهدا، بیرق متبرک بارگاه حضرت رضا(ع) از مسیر بین‌الحرمین به آستان مقدس حضرت ابوالفضل‌العباس(س) منتقل شد و مورد استقبال تولیت این حرم قرار گرفت.

این گزارش حاکیست؛ حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از تولیت‌ حرم‌های مقدس در سراسر جهان اسلام برای حضور در مشهد دعوت به عمل آورده است که این کاروان حامل پیام و برنامه‌ هماهنگی این دعوت بود.

اما پیش از این کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی در بیمارستان الکفیل کربلا بر بالین مجروحان و جانبازان جبهه مقاومت عراق حاضر شد و برای ایشان از خداوند متعال شفای عاجل طلب کرد.

گفتنی است؛ کاروان «زیر سایه خورشید» اعزامی به کشور عراق، پس از برگزاری بیش از  50 عنوان برنامه مختلف روز گذشتهف این کشور را به سمت مقصد مشهد مقدس ترک کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.