همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) و به مناسبت برگزاری جشن های "زیر سایه خورشید" در استان کرمان، مبلغ ۴میلیون تومان کمک نقدی و ۱۴ هزینه سفر زیارتی به ترتیب از سوی آیت ا... جعفری امام جمعه این شهر و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی برای خانواده های محروم این استان تامین و اهدا شد.

اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به محرومان کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛ همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) و به مناسبت برگزاری جشن های "زیر سایه خورشید" در استان کرمان، مبلغ ۴میلیون تومان کمک نقدی و ۱۴ هزینه سفر زیارتی به ترتیب از سوی آیت ا... جعفری امام جمعه این شهر و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی برای خانواده های محروم این استان تامین و اهدا شد.

همچنین در بازدید کاروان مبلغان و خدام رضوی از پادگان آموزشی شهید باهنر کرمان، با رایزنی صورت گرفته با مسئولان پادگان، مقرر شد به سربازان این پادگان 5 روز مرخصی تشویقی داده شود.

گفتنی است؛ در مدت حضور کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی در استان کرمان، ده‌ها عنوان برنامه حمایتی در شهرها، روستاها و مناطق محروم این خطه با مشارکت تشکل‌های فرهنگی، نهادهای حمایتی و خیران کرمانی، به مرحله اجرا درآمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.