شهردار تبریز با تقدیر از اقدامات فرهنگی- تبلیغی آستان قدس رضوی، طرح «زیر سایه خورشید» و اعزام مبلغان و خدام رضوی، تحت این عنوان را یک سرمایه‌گذاری فرهنگی ماندگار توصیف کرد که از نفحات آن، آیندگان بهره‌مند خواهند شد.

«طرح زیر سایه خورشید»، یک سرمایه‌گذاری فرهنگی ماندگار

به گزارش قدس آنلاین، صادق نجفی در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛ با بیان این مطلب افزود: برنامهای که تحت این عنوان در دهه کرامت در خطه آذربایجان شرقی برگزار شد، حال و هوای معنوی ویژه‌ای ایجاد کرد که برای ما مغتنم و ارزشمند بود. 

وی تمرکز برنامه‌های امسال کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی بر کمک به محرومان را ارزشمند دانست و متذکر شد:این اقدام شایسته، در بلندمدت بستر فرهنگ‌سازی و مشارکت‌جویی در امر کمک به محرومان را فراهم می‌آورد.

وی تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص رویکرد کمک به محرومان در این آستان مقدس را ناشی از جایگاه مهم و حساس آن دانست و عنوان کرد: همراهی تشکل‌های فرهنگی و جوانان و همچنین خیران استان در این حرکت، حکایت از تاثیر نافذ نام امام رضا(ع) و توان مدیریتی مجموعه آستان قدس رضوی داشت.

وی به ساخت زائرسرای ارزان‌قیمتی برای مردم آذربایجان از سوی شهرداری تبریز در مشهد اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تا با این اقدام، بستر سفر اقشار محروم را فراهم آوریم و امر اسکان زائران این استان را در مشهد تا حدودی، سامان ببخشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: برنامه «زیر سایه خورشید» در سال‌های بعدی نیز تداوم پیدا کند و مدیریت شهری تبریز نیز آمادگی دارد تا سهم خود را در ترویج فرهنگ رضوی، ایفا نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.