اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» در هشتمین روز حضور خود در البرز به دیدار نماینده ولی فقیه این استان رفتند.

برای رهایی از ضلالت باید به قرآن و اهل‌بیت(ع) اقتدا کرد + عکس دیدار

به گزارش قدس انلاین به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»، آیت‌ا... سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، در این نشست با تبریک ایام ولادت حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، بیان داشت: ائمه‌اطهار(ع) در زمانه خود هر کدام رویکرد و روشی برای نشر دین و توسعه‌ی معارف الهی داشتند که منافاتی با اتحاد روش و سیره‌ی ایشان ندارد.

وی در ادامه به سیره حضرت رضا(ع) پرداخت و اظهار داشت: این امام همام در پرستش خدای متعال، یگانه دهر  و در عبادت بی‌نظیر بود. ایشان خدعه‌های مامون عباسی را می‌شناختند و آن‌ها را با تدبیر خنثی می‌نمودند، همین شد که مامون وجود آن حضرت را تاب نیاورد.

امام‌جمعه کرج خاطر نشان کرد: از واجباتی که حضرت رضا(ع) بر آن تأکید داشتند و در انجام آن تأخیر نمی‌کردند، امربه‌معروف و نهی از منکر بود که برای رستگاری جامعه باید در این امر به ایشان اقتدا کنیم.

وی تاکید کرد: اگر از مسیر و خط سیر اهل‌بیت(ع) و روش زندگی‌ ایشان فاصله بگیریم، طاغوت هستیم، به ویژه اگر در پُست و جایگاه حساسی قرار داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، یادآور شد: برای نجات از گمراهی و ضلالت چاره‌ای جز تبعیت از قرآن و اهل‌بیت (ع) نیست و هر کس تنها به بخشی از سیره‌ی این هدایتگران عمل کند، سعادت و کمال نصیب او خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.