معاون سیاسی وزارت کشور گفت: کاهش تورم به ۹ درصد یعنی آنکه دولت ارزش پول ملی را حفظ کرد بدون آنکه رونق کاذب و سرگردانی پولهای در بازار را در پی داشته باشد.

 کاهش  ۹ درصدی تورم  ارزش پول ملی را حفظ کرده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین مقیمی  در حاشیه همایش بخشداران و فرمانداران استان خراسان‌رضوی، در جمع خبرنگاران افزود: سعه صدر دولت یازدهم خیلی بالا است و همه نقدهای غیرمنصفانه را تحمل می کند.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری پشتوانه رای مردم و این دولت اداره امور را بر عهده دارد، در مجلس هم آنچه مردم خود خواستند اتفاق افتاد و همراهان دولت به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و بطور طبیعی عده ای این شرایط را نمی پسندند.
معاون وزیر کشور گفت: دولت همه نقدها را می شنود و به آنها توجه کرده و سعی می کند اشکالات را اصلاح نموده و در مقابل تخریب و نقدهای غیرمنصفانه نیز باید صادقانه با مردم گفت و گو کرد و عملکردها را ارائه کند.
وی افزود: کاهش تورم به 9 درصد یعنی آنکه دولت ارزش پول ملی را حفظ کرد بدون آنکه رونق کاذب و سرگردانی پولهای در بازار را در پی داشته باشد.
مقیمی ادامه داد: تبدیل رشد اقتصاد منفی به مثبت، کاهش بیکاری، فعالیتهای فرهنگی و سیاسی و برگزاری انتخابات همه بخشی از اقدامات دولت است و هر چند کارهای بزرگی انجام شده اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.
وی همچنین نقش مطبوعات را سنگین توصیف و بیان کرد: باید فعالیت رسانه ها در اطلاع رسانی عملکردهای دولت افزایش یابد.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: همچنین باید آنچه که انجام و محقق شده برای مردم بازگو شود لذا نباید در بیان عملکرد دولت اغراق و غلو صورت گیرد.
وی پیرامون جا به جایی فرمانداران هم اظهار کرد: جا به جایی فرمانداران ربطی به انتخابات ندارد زیرا انتخابات اسفند ماه را بسیار خوب برگزار کردند و از عملکرد آنها رضایت کامل وجود دارد.
مقیمی افزود: بطور طبیعی در بین 430 فرمانداری برخی فرمانداران بازنشسته می شوند، برخی تمایل به انتقال دارند و یا وزارت کشور به علل مختلفی تشخیص جا به جایی می دهد، برخی نیز مدت زیادی یکجا مانده اند که نیاز به جا به جایی دارند، عده ای هم ممکن است قادر به ادامه فعالیت در جایگاه فرماندار نباشند اما در مجموع جا به جاییها به دلیل انتخابات نیست.
وی به موضوع انتخابات الکترونیکی هم اشاره و بیان کرد: در این مورد با شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی موضوع مطرح شده و از نظر فنی پیگیریها در دست انجام است تا نظر شورای نگهبان در بحث نرم افزار و سخت افزار آن تامین شود.
معاون وزیر کشور گفت: به همین منظور کارشناسان وزارتخانه هم اینک با شورای نگهبان و مجلس مباحث فنی را انجام می دهند که امیدواریم اجرایی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.