قدس آنلاین- بیرجند: مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال نیز ۲ شهر و ۹ روستا در خراسان جنوبی گازدار شده‌اند گفت: در مجموع تاکنون ۱۹ شهر و ۱۴۱ روستا مشتمل بر ۹۰ درصد خانوار شهری و ۲۶ درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

۹۰ درصد خانوار شهری خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شدند

به گزارش  قدس آنلاین از بیرجند، فرشید دشتی  در بازدید از طرح‌ها گازرسانی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان بیش از 3689 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و 720 کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح  استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از این میزان شبکه اجرا شده 2154 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و 1535 کیلومتر شبکه روستایی است.

وی افزود: از ابتدای امسال نیز 2 شهر و 9 روستا در خراسان جنوبی گازدار شده‌اند که در مجموع تاکنون 19 شهر و 141 روستا مشتمل بر 90 درصد خانوار شهری و 26 درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

دشتی با اشاره به اینکه در حال حاضر 18 شهر و 138 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است بیان کرد: در حال حاضر 90 درصد خانوار شهری و 26 درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به راه‌اندازی سامانه اندروید مشترکین در شرکت گاز خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این سامانه در راستای استفاده از فناوری نوین تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه‌های مشترکین برای نخستین بار در کشور توسط واحد فناوری اطلاعات این شرکت راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از خدمات این سامانه برای کلیه مشترکان رایگان است افزود: مشاهده آخرین صورتحساب گازبها مشترکان، مشاهده سابقه قبوض، دریافت پیام عدم قرائت کنتور، اعلام شماره کنتور و دریافت پیام اخطار قطع برای مشترکان از جمله امکانات این سامانه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.