۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 413078

امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد ۷۷هزار و ۸۱۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱ میلیارد ریال در بیش از ۳۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص به ارتفاع ۷۷ هزار واحد رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در آغاز معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 836 سهم اوراق بهادار به ارزش 239 میلیارد ریال در بیش از 8 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 13 واحد رشد به عدد 14 هزار و460 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بترانس، فارس با روند مثبت و نماد خساپا، شبندر، فاراک، ورنا، شبریز با روند منفی کار خود را آغاز کرد.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 10 واحد رشد به عدد 813 هزار و 60 واحد رسید . براین اساس ارزش کل معاملات از 77 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 29 میلیون سهم طی 3 هزار نوبت معاملاتی بود.

شاخص رنگ باخت


به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 817 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 32 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 6 واحد کاهش به عدد 14 هزار و441 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فملی، بترانس، رتاپ با روند مثبت و نماد شبندر، وپاسار، وصندوق با روند منفی کار خود را به جریان انداخت.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 90 واحد رشد به عدد 814 هزار و 40 واحد رسید ، براین اساس ارزش کل معاملات از 564 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 208 میلیون سهم طی15  هزار نوبت معاملاتی بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.