نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي و رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ظرفیت سنگ‌های قیمتی یکی از مزیت‌های اقتصادی در خراسان رضوی است که جای کار بسیار زیادی دارد.

ظرفيت سنگ هاي قيمتي يكي از مزيت هاي اقتصادي در استان است
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باید در نظر داشت که وضعیت کنونی اقتصادبه گونه‌ای است که نمی‌توان از مزایای اقتصادی هر چند کوچک چشمپوشی کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه سنگ‌های قیمتی تلفیقی از هنر، فرهنگ و اقتصاد است، بیان کرد: کمتر حوزه‌ای پیدا می‌شود که این 3 بخش را به صورت ترکیبی با هم داشته باشد و لذا باید از این ظرفیت بسیار مناسب استفاده کرد.
مقصودی ادامه داد: در تعداد زیادی از شهرستان‌های محروم در خراسان رضوی امکان کار مناسب در حوزه سنگ‌های قیمتی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها می‌توان علاوه بر رشد شاخص‌های اقتصادی به توسعه متوزان استان نیز کمک کرد.
اظهار داشت: با توجه به اینکه لقب شهر گوهرسنگ‌های قیمتی به مشهد اختصاص داده شده و بازار مصرف سنگ‌های قیمتی در این شهر وجود دارد باید زمینه‎های فعالیت بهتر در این حوزه را فراهم کرد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون وضعیت کالاهای رشته سنگ‌های قیمتی که در مشهد مقدس توزیع می‌شوند مشکلات زیادی دارند اما می‎توان با مدیریتی صحیح و یکپارچه این امور را ساماندهی کرد.
مقصودی خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌هایی فراهم شود که ناهماهنگی‌هایی که ممکن است در این حوزه بین ادارت مرتبط و یا بخش خصوصی رخ دهد از پیشرفت آن پیشگیری نکرده و در این زمینه چالشی ایجاد نکند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.