قدس آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی گفت:مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و دفاع غیورانه این عزیزان، اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز و نظام و انقلاب را بیمه کرد.

مجاهدت رزمندگان و ایثارگران  نظام و انقلاب را بیمه کرد

به گزارش قدس آنلاین  از بیرجند، سیدعلی‌اکبر پرویزی با تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی دردیدار با تعدادی از آزادگان استان  اظهار داشت: ایثارگریهای شهدا و آزادگان و فداکاریهای خانواده‌هایشان را هرگز نمی‌توان به تصویر کشید و جبران کرد و امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلات موجود در زندگی روزمره این عزیزان را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و دفاع غیورانه این عزیزان، اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز و نظام و انقلاب را بیمه کرد.

استاندار خراسان جنوبی امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون ایثار شهدای عزیز و مقاومت و ایستادگی ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان دانست و تصریح کرد: امید است همه ما در مسیر شهدا گام برداشته و ادامه دهندگان راستین راه این عزیزان باشیم.

وی خدمت به خانواده های ایثارگران را افتخاری بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به این عزیزان، بهترین تلاشی است که می‌توان در دوران مسئولیت به انجام رساند.

پرویزی افزود: آزادگان برای دفاع از اسلام و حفظ کیان ایران اسلامی، سالها با تحمل سخت‌ترین شرایط در زندانهای مخوف دشمن، از باورهای دینی و انقلابی و آرمانهای والای امام راحل عظیم‌الشان دفاع کردند که شایسته و بایسته سپاسگزاری و قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از آزادگان و ایثارگران استان فاقد مسکن هستند، افزود: برای حل مشکلات معیشتی این عزیزان و تأمین مسکن آنان تا حدتوان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با خانواده‌های آزاده و جانباز سرافراز «رضا دستگردی» که در سومار به اسارت گرفته شده بود و آزاده «محمدرضا خسروی» که در حورالهویزه به اسارت نیروهای بعثی در آمده بود، دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.