قدس آنلاین - ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رسانه ملی نقش مهمی در زمینه اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ قرآنی دارد و شایسته است مراسمات و ویژه برنامه های قرآنی بیش از پیش برجسته شود.

نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرهنگ قرآنی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در دیدار کارکنان صدا و سیمای مرکز ایلام و خانواده های آنان با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیاء معارف قرآنی است، اظهارداشت: نشر فرهنگ و معارف قرآنی و زندگی اهل بیت از مهم ترین مواردی است که در مقابله با جنگ نرم دشمنان باید رعایت و از طریق رسانه ملی ترویج یابد.

وی با اشاره به اینکه برنامه سازی و پوشش رسانه ای فعالیت های قرآنی به ویژه در ماه مبارک رمضان قابل تقدیر است، افزود: ضروری است که رسانه استانی ترویج معارف قرآنی به ویژه با مشارکت جوانان را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز استان در کسب رتبه های کشوری در حوزه های صدا، سیما و خبر موفقیت های چشمگیری داشته است، گفت: بهره گیری از نیروهای متدین و حرفه ای از مهم ترین عوامل دستیابی به این رتبه ها بوده است.

علیرضا شیروی با اشاره به اینکه یکی از اهداف رسانه ی ملی نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است، اظهارداشت: حضور بیش از 85 نفری همکاران و خانواده های ایشان در مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی مصداق این امر است.

وی در پایان یادآور شد: اجرای طرح دیجیتال به صورت پوشش صد درصدی از برنامه های پیش روی صدا و سیمای مرکز استان است.

گفتنی است در این دیدار از برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم و همچنین برنامه سازان جمع خوانی  قرآن کریم در ماه مبارک رمضان توسط امام جمعه ایلام و مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان تجلیل شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.